Maytag Mabalik Pa

Nagsugod tas lisod nga sitwasyon
Nga kitang duha wala nahidayun
Nibalik ka niya
Og nibalik sad sa posibilidad nga magbiniyaay ra mong duha
Grabe ang pag antos ko ato
Antos sa sala nga dili akoa
Og nagsakit nga dili man sad diay ka akoa
Diko mahimutang sa akong palibot
Sa palibot nga ang mga tao wa nasayud
Kay ilang nahibaw.an ang storyang botbot
Ang botbot nga gi mugna sa taong nasakitan.
Nasakitan nga usa ra diay kang istorya sa iyang dughan
Paghawa nimo niya
Abi kog mubalik naka
Pero niasa ra diay ko
Parehas sa pitaka nga gaburot pero way kwarta
Mupalayo na unta ko pero imo kong gipugngan.
Abi kog magpabilin ko nga imong especial nga higala sa imong ngalan
Diko makapangutana og nganu Kay diko ganahan.
Diko ganahan nga mawa nasad ka.
Muana sila wabako gamahay
Nganung magmahay man ko?
Nga usa man kas pinakanindot nako nga nailhan
Tung una makatubag ko sa ilang pangutana og ig unsa ta kay imo patong gi angkon
Gi angkon nga gatuo ko mupadayun pa
Kay kong muingon kog ouh maingnan nya
nimog kinsa manang tawhana
Og kong mo ingon sad kog "di"
basin og muingon nasad kag wa tika angkona
Ma strike two ko diba?
Angkona nga mao gihapon di ma akoa
Nganu mani atong istorya
strike two gihapon amawa.
Daghan natang nasinati nga nindot og bati nga panahon
Panahon nga wa gyd damha
Di na ba gayud mubalik ang sauna?
Sauna nga kitang duha nag lipay-lipay ra
Lipay nga gakuyog tang duha Kuyog sa atong barkada
Nga kitang duha especial sa ilang mga panan.aw
Panan.aw nga unta naay padulngan
Parehas sa atong adtuan taga way lingaw
Ooops Lingaw nga kitang kuyoga nga makalimtan ang problema
Unta makadungog kog balik sa imong permi iingon "langan, yahay siya"
Sa kada ingon nakog akoy last ha
Maygale si kuya driver wa ra
Mura gud karon nga murag wa na
Wa na mubalik nga ikaw nga akong gihigugma
Gihigugma nga dili lage gihapon ma akoa
Paita.

Comments

Popular posts from this blog

People see me through my smile

To all my friends who treated me like a family